Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Πλεκτό πουλόβερ αντρικό


 Αυτή η μπλούζα έχει μια πονεμένη ιστορία. Μου ζήτησε ο γιος μου να του τη φτιάξω, αλλά βγήκε μεγάλη και την έδωσα στον ανιψιό μου που μου είχε ζητήσει κι εκείνος. Ο γιος μου ακόμα περιμένει να του τη φτιάξω στο σωστό μέγεθος.







Υλικά: 5 κουβάρια των 200 γρ., βελόνες Νο 3,5

Πλέξεις:
Φαντεζί
 1η σειρά: *1 π κ, 1 π α* επαναλάβετε **
2η σειρά: πλέξτε όλους τους πόντους ανάποδη
Επαναλάβετε αυτές τις δυο σειρές

Μους
όλες οι σειρές καλή

Πίσω
Βάζουμε 120 πόντους και πλέκουμε πλέξη φαντεζί το πλάτος να είναι 48 εκ. ή όσο θέλουμε. Στα 37, 5 εκ για να σχηματίσουμε τις μασχάλες κλείνουμε στα δύο πλαϊνά κάθε δύο σειρές, 3, 2, 1, 1, 1 πόντους. Στα 56,5 εκ για τους ώμους  κλείνουμε στα δύο πλαϊνά κάθε δύο σειρές (δηλ στην αρχή της σειράς) 10, 10, 10. Στα 58 εκ για λαιμόκοψη κλείνουμε τους 36 κεντρικούς πόντους. Συνεχίζουμε χωριστά, κλείνοντας από την άκρη της λαιμόκοψης 4 π πρώτα το δεξί και μετά αριστερό αντικριστά.

Μπροστινό (πλάτος48 εκ.)
Βάζουμε 116 π και πλέκουμε την πρώτη φάσα 37 πλέξη φαντεζί, 42 ζέρσεϋ καλή και 37 πλέξη φαντεζί. Στα 4, 5 εκ ύψος, πλέξτε τη δεύτερη φάσα, μοιράζοντας τους πόντους: 58 π μους, 21 π ζέρσεϋ καλή, 37 π φαντεζί. \Στα 9 εκ επαναλαμβάνουμε πρώτη και δεύτερη φάσα.
Στα 37, 5 εκ για μασχάλες κλείνουμε στα δύο πλϊνά κάθε δύο σειρές 3, 2, 1, 1, 1. Στα 53,5 για λαιμόκοψη κλείνουμε 20 κεντρικούς πόντους και συνεχίζουμε δύο πλαϊνά. Πλέκουμε δεξί κομάτι και κόβουμε από την άκρη της λαιμόκοψης κάθε δύο σειρές 3, 2, 2, 1,1,1.
Στα 56,5 για τον ώμο κλείνουμε στην εξωτερική άκρη 10, 10, 10. Το ίδιο και αριστερό αντικριστά.

Μανίκι βάλτε 60 και πλέξτε πλέξη φαντεζί. Πλάτος 24 εκ. στον καρπό 37 εκ στην μασχάλη πριν τα κοψίματα
Στα 4 εκ. συνεχίζουμε μους. Αυξήστε στα δύο πλαϊνά 1 π και αυτό θα το κάνουμε 16 φορές ή μέχρι να φτάσει το μανίκι 40 π. Στα 8,5 εκ συνεχίστε πλέξη φαντεζί.
Στα 40 εκ για μασχάλες κλείνουμε στα δύο πλαϊνά κάθε δύο βελόνες 3,3,3,3 και 4,4,4. Στα 46 εκ ύψος κλείνουμε τους π.
Τελειώματα
Βάλτε το μπροστινό κομμάτι στο πίσω και ράψτε τον δεξί ώμο. Σηκώστε πόντους γύρω από τη λαιμόκόψη. Πλέξτε με λάστιχο 2Χ2 αρχίζοντας και τελειώνοντας δύο π καλή. Στα 3 εκ. κλείνουμε τους κεντρικούς πόντους. Ράβουμε αριστερό ώμο μετά τα μανίκια και τα πλαϊνά.



14 σχόλια:

  1. τί καλοπλεγμενη που ειναι!το τελευταιο πραγμα που θα εφτιαχνα ειναι ενα αντρικο πουλοβερ!αυτο ειναι project για ξεχειμωνιασμα.αν πω κιολας οτι θα πλεξω για τον αντρα μου....θελω μια διετια!!!!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην το λές αυτό. Μου έχει ζητήσει και ο άντρας μου. Και αυτοί έχουν ψυχή! Αλλά κι εγώ όλο με της κόρης μου καταπιάνομαι και στο τέλος ζηλεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ. Δίνω και το σχέδιο για όποια θέλει να το φτιάξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Δέσποινα! Πολύ-πολύ όμορφο το πουλόβερ!..
    Να το χαίρεται ο ανηψιός κι`ας προορίζονταν για τον γιό...
    Καλή συνέχεια εύχομαι σε ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστώ Χρυσούλα! Συγχαρητήρια και σε σένα για την ζωγραφική σου και τις εικόνες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφο!!! Κι αν δεν έκανε του γιου, έκανε του ανιψιού, βρήκε με λίγα λόγια το δρόμο της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευτυχώς δεν λες τίποτε! Πάντως τώρα το καλοκαίρι έφτιαξα ίδια και στον γιο μου, αλλά με βαμβακερό νήμα και βγήκε στα μέτρα του. Θα την ανεβάσω σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απίθανο πουλόβερ, θα ήθελα κι εγώ να φτιάξω ένα στον άντρα μου αλλά... δυστυχώς θα συμφωνήσω με "το πλεκτό μπισκότο"... Ελπίζω κάποια στιγμή να πάρω την απόφαση. Πόσο σου πήρε να τη φτιάξεις περίπου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου πήρε 20 ημέρες ένα μήνα. Βέβαια κάποιες ώρες την ημέρα όχι όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλή χρονιά !!! μήπως μπορείς να μας δώσεις και το σχέδιο του πουλόβερ? είναι τέλειο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το έφτιαξα με τρία χρώματα για τον 5χρονο γιο μου αλλά δεν μπορώ να επισυνάψει τη φωτογραφία να το δείτε. Αν ξέρει κάποιος πως ας μου απαντήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα. Θελω να το επιχειρήσω!μπορω να εχω το σχεδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή