Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Για κλεισίματα μασχάλης και λαιμόκοψης.

Μια φίλη έστειλε το ακόλουθο email

Καλησπέρα σας!!!! Είμαι απο Νεμέα Κορινθίας και μένω Νεμέα ,παρακολουθώ το μπλόκ σας και το βρίσκω εξαιρετικό !!! 
Πλέκω και εγώ με το βελονάκι και είμαι πολύ καλή σε αυτό ,με τις βελόνες όμως έχω ένα θέμα ,ας πούμε μπορώ να βγάζω σχέδια απο περιοδικά αλλά εκεί που δυσκολεύομαι είναι όταν θέλω να κόψω στην μασχάλη στο λαιμό και επίσης τα μανίκια ...........το πρόβλημά μου είναι οτι είστε μακριά για να ερχόμουν στα μαθήματα που κάνετε ,πολύ θα το χαιρόμουν .......
Τώρα για να φτιάξω ας πούμε μια ζακέτα θα πρέπει πρώτα να βγάλω πατρόν στα μέτρα μου οπως κάνουμε με την ραπτική 
?
Καλή συνέχεια ,ευχαριστώ για το χρόνο σας!!!!
Να είστε καλά να δημουργείται !!!

Σας δίνω την απάντηση για όποιον ενδιαφέρεται για το ίδιο θέμα


Έχω μια ανάρτηση για τα κοψίματα μασχάλης στα μαθήματα με βελόνες. Για τα περιοδικά που λες εννοείς τα αγγλικά ή ελληνικά; Πάντως όλα έχουν τα κοψίματα. Το Εκείνη που παίρνω εγώ ας πούμε έχει τα κοψίματα. Όταν διαβάζεις για τα κοψίματα να κοιτάς τα νούμερα. Λέει για μασχάλη 3 πόντους μία φορά, 2 πόντους 2 φορές, 1 πόντο 3 φορές και από τις δύο πλευρές. Εννοεί 3-2-2-1-1-1. Δηλ. θα κόβεις στην αρχή της βελόνας κάθε φορά, την μία φορά 3, την δεύτερη 2 πόντους, την 3η 2 πόντους, την 4η 1 πόντο, την 5η 1 πόντο, την 6η 1 πόντο. Πάντα στην αρχή της βελόνας. Αν είναι η πίσω πλευρά θα κόβεις στην αρχή της καλής και στην αρχή της ανάποδης αυτούς του πόντους και θα σου λέει και από τις δύο πλευρές. Αν είναι ζακέτα θα κόβεις στην αρχή της καλής πλευράς για το αριστερό μέρος της ζακέτας και στην αρχή της ανάποδης πλευράς για το δεξί μέρος της ζακέτας. Το ίδιο και με την λαιμόκοψη θα σου λέει 7-3-2-2-1 π.χ. Θα κόψεις όπως σου λέει με την σειρά που σου λέει. Συνήθως κλείνουμε τους κεντρικούς πόντους που μας λέει, κρατάμε στην δεξιά βελόνα το δεξί μέρος και δουλεύουμε το αριστερό. Αφού τελειώσουμε δουλεύουμε και το άλλο μέρος με νέα κλωστή. Αυτά εύχομαι να έγινα κατανοητή.

1 σχόλιο:

  1. Πόσους πόντους πρέπει να κόψω για μασχάλη αντρικού πουλόβερ μέγεθος L?(για το σώμα έχω ρίξει 114 πόντους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή