Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Λουλούδια και πλεκτά....

Με την φίλη μου Φλώρα, κάναμε μια φωτογράφηση με λουλούδια και πλεκτά και το απολαύσαμε και οι δύο! Ελπίζω να σας αρέσουν τα πλεκτά, τα λουλούδια και οι φωτογραφίες!


Η Συμφωνία του μπλέ.... το νέο σκουφάκι που έφτιαξα με κουμπάκια για στόλισμα... με το μπλε γιασεμί που θαυμάζω κάθε μέρα που περνάω από εκεί....




Το σκουφάκι ταιριάζει με το ζακετάκι....





Και το ζακετάκι  με το πορτοκαλί τριαντάφυλο  συμφωνία μπλέ και πορτοκαλί....




Τα ροζ μποτάκια με τον κόκκινο υβίσκο συναγωνίζονται σε ομορφιά....



Η συμφωνία του πορτοκαλί με το πράσινο. Πράσινα-μπεζ μποτάκια με κουμπάκι και λουρί για αγοράκι συναγωνίζονται σε ομορφιά το πορτοκαλί τριαντάφυλλο...





Ο ιβίσκος ζήλεψε και αυτός.... Καφέ μποτάκια με κόκκινο ιβίσκο




Αυτό το νήμα άρεσε και μου ζητήσαν κι άλλο σετάκι. Δεν μπορούσα να πω όχι... Συμφωνία σε ροζ, μώβ και φούξια.... Τι πιο όμορφο για ένα κορίτσι;



Το σκουφάκι ανταγωνίζεται το φούξια σκυλάκι....



Και η ζακετούλα επίσης.....




Πέρασα ένα όμορφο απόγευμα με την φίλη μου φωτογραφίζοντας και φτιάχνοντας τον υπέροχο κήπο της.... Ελπίζω να σας άρεσαν οι φωτογραφίες και να σας χάρισαν και σε εσάς λίγη ομορφιά και χαρά!




14 σχόλια:

  1. Είναι πανέμορφα τα πλεχτά σου, με πολύ ωραία δουλειά και ωραία
    χρώματα !!! Καταλαβαίνω όμορφα που πέρασες με τη φίλη σου φωτογραφίζοντας στον κήπο !!
    Καλό βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι τόσο απλά αυτά που χρειαζόμαστε για να νιώθουμε όμορφα! Ευχαριστώ για τα καλά λόγια!

      Διαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφα τα πλεκτά σου, ιδανικά για να ζεστάνουν μικρές δεσποινίδες και μικρούς κυρίους!!!
    Όσο για τα λουλούδια τι να πω!!! Είναι κι αυτά αδυναμία μου!
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ Άννα! Εγώ ανυπομονώ να δω την μπλούζα σου! Είμαι σίγουρη θα βγε τέλεια, το νήμα που διάλεξες είναι φανταστικό!!!! Και να την φωτογραφήσω φυσικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται!!! Την έχω ξηλώσει 3 φορές, ελπίζω να έχω βρει τις κατάλληλες διαστάσεις. Την έχω προσωρήσει μέχρι εκεί που χρειάζεται και περιμένω το μάθημά μας για τη συνέχεια. Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα , Δεσποινα !!!!!Εκανα μια μεγάλη βόλτα στο blog σου
    και θαυμασα τις υπέροχες δημιουργίες σου !!!!Όλα τα πλεκτά σου
    είναι καλοπλεγμένα και πανέμορφα !!!! Η φωτογράφηση
    τα απογειώνει !!!
    Θα είναι χαρά μου να τα λέμε !!!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώσήρθες Νίκη! Χαίρομαι που σου αρέσουν, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Και μένα είναι χαρά μου να τα λέμε!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Δέσποινα, πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου. Συνέχισε ......

    Αντιγόνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αντιγόνη και χαίρομαι που το λες εσύ, γιατί κι εσύ έχεις κάνει πολύ όμορφα πράγματα! Να σαι καλά κι ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Καλές δημιουργίες και σε σένα!!!!

      Διαγραφή
  6. γλυκα πλεχτα για καραμελενιους αποδεχτες!!!!καλημερα και χρονια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!!!!! Να σαι καλά, καλημέρα και χρόνια πολλά και σε σένα!!!!!

      Διαγραφή
  7. Δεσποινάκι καλησπέρα. Για πέρνα από το blogοσπιτάκι μου να δεις ένα βραβείο που σου χάρισα. Φιλάκιαααααααα
    http://plektokoritso.blogspot.gr/2013/10/unpaixtable.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή